2010
05.20

CV

Periode: Mei 2012 – heden
Bedrijf: Bureau Kellerman
Functie: Senior copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Werkt o.a. voor Burger King, Sony, hollandsnieuwe, Jeugdsportfonds, Heineken en zo verder.

Periode: Juli 2011 – april 2012
Bedrijf: LaComunidad / Socialmedia8
Functie: Senior copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Werkt o.a. voor Lotto, LG, Univé en zo verder.

Periode: September 2010 – Juni 2011
Bedrijf: Crossmarks
Functie: Senior copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Werkt o.a. voor Profijt Meubel, Jan Linders Supermarkten, Setpoint en de OV-chipkaart (Noord-Brabant)

Periode: Mei 2007 – juni 2010
Bedrijf: Isobar (Bookmark / Clayamsterdam / de-construct) (Amsterdam)
Functie: Senior creative copy
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Binnen diverse labels van dit online netwerk (voornamelijk) digitaal werk verricht. Van crm-marketing en affiliatemarketing, tot online introducties en campagnes. Maar ook direct marketing en tv-commercials. Lid van management-team en ‘voorman’ van creatie. Werk voor o.a. NS, Lay’s, Grolsch, Discovery Channel, BMW, Opel, Heinz en Johnnie Walker.

Periode: 2006 – april 2007
Bedrijf: TBK/G2 (Utrecht)
Functie: Senior Copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Voornamelijk below the line: actie- en direct-marketing. Laatste 3 maanden interim creatief-directeur. Werk voor o.a. Pickwick, Parodontax, Perfax, FD Mediagroep, Sensodyne en British American Tobacco.

Periode: 2005
Bedrijf: Ubachs Wisbrun Amsterdam
Functie: Copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Above the line en below the line. Eerste creatief team dat zich binnen dit themabureau richtte op actiemarketing, rechterhand van creatief directeur. Onder andere werk verricht voor Philips Perfect Draft, C1000, Blauwestad, Rabobank, @Home en ANWB

Periode: 2004
Bedrijf: De Combinatie van Factoren Amsterdam
Functie: Copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Below the line. Onder andere werk verricht voor Amstel, Heineken, ABN AMRO, Hero, Jamin en IKEA.

Periode: 2002 – 2004
Bedrijf: seven*seconds Rotterdam
Functie: Creatief directeur copy
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Below the line en interactive. Medeoprichter en eigenaar. Werk verricht voor o.a. Campina Schoolmelk, Yogho Yogho, Universal Music & Pictures, Bacardi-Martini en Unilever Bestfoods

Periode: 2000 – 2002
Bedrijf: MagicMinds Amsterdam
Functie: Format ontwikkelaar, copywriter
Werkzaamheden: Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden, voornamelijk gericht op multlchannel en interactieve toepassingen. Werk verricht voor o.a. Amstel, Universal, Music, Iglo/Mora, Bodyshop en Feyenoord.

Periode: 1998 – 1999
Bedrijf: FHV/BBDO Amstelveen
Functie: Junior copywriter
Werkzaamheden Ontwikkelen en bedenken van concepten voor marketingdoeleinden. Above the line. Klanten o.a. Albert Heijn, Mars, M&M’s, Bounty, Pepsi, Cruesli en Grolsch.

En verder:
• Winnaar Effie, Esprix, SpinAward en SAN-accent voor Amstel’s Schop
Het Tot Superprof en winnaar Interbest Creatieven competitie WK 2006.
• In bezit van rijbewijs
• BHV-er sinds 2007
• Assistent trainer recreatieve loopgroepen Prins Hendrik in Vught
• PR Medewerker Paaspop festival en verantwoordelijk voor online strategie
• Redactielid van de dagkrant van het Lowlandsfestival
• Bestuurslid (secretaris) W2 Poppodium in ’s-Hertogenbosch
• Organisator, samensteller en presentator van popquizzen op o.a. Pinkpop,
Noorderslag, Paaspop, Lowlands, Appelpop en W2

Dit hele verhaal als pdf? Dat kan. Hebben doe je ‘m hiero en dan rechtsboven op downloaden klikken.

No Comment.

Add Your Comment